ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО (СЬОМОГО) РОКУ ЖИТТЯ
В ДИТЯЧОМУ САДКУ
Процеси | Години доби |
Ранкова зустріч дітей, самостійна ігрова діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, гімнастика | 7.30 – 8.10 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.30 – 9.00 |
Підготовка до заняття, заняття колективні та індивідуальні, самостійна діяльність за вибором дітей |
9.00 – 11.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття. | 11.00 – 12.10 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід | 12.10 – 12.40 |
Підготовка до сну, сон | 12.40 – 15.00 |
Поступовий підйом, оздоровчі процедури | 15.00 – 15.30 |
Полуденок, гурткова робота, ігри | 15.30 – 17.15 |
Вечеря | 17.15 – 17.30 |
Підготовка до прогулянки та повернення дітей додому | 17.30 – 19.00 |
6-7
7:00-19:00
Так
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ЧЕТВЕРТОГО РОКУ ЖИТТЯ
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО (СЬОМОГО) РОКУ