Ми в соцмережах:

Музичний керівник

Музичний керівник

Шановні батьки! Хочу познайомити Вас з музичними логоритмічними вправами, якими кожен з Вас може займатися з дитиною вдома. Ці вправи прості і цікаві, а у Вас, дорослих, не відберуть багато часу і не вимагають складної підготовки. Але для дитини вони принесуть багато користі і позитивних емоцій, бо проведений  з батьками час – це найбільша радість і найбільша цінність у житті дитини в молодшому дошкільному віці! І пам’ятайте: важливо не те скільки часу Ви приділяєте дитині, а важливо, щоб цей час проводити з користю, повністю відкласти усі справи і цілком зануритися в інтереси дитини, з цікавістю робити одну справу разом! Повне короткочасне занурення в інтереси дитини у значній мірі задовольняє її потреби. Продуктивних 10 хвилин щодня – і Ви побачите результат!

 

Вправа «Умілі пальчики»

Мета: розвивати дрібну моторику, творче уявлення дітей, координацію мовлення з рухами і музикою; розвивати відчуття ритму.

Обладнання: аудіозаписи музики різного характеру.

Опис вправи: У цій вправі на кожний склад вірша пальчики по черзі «зустрічаються» з великим пальчиком. Вірш можна промовляти в ритмі дібраної музики або пісеньки, мелодію якої вигадує сама дитина. Пальчики обох рук можуть «вітатися», «крокувати» столом, «бігати», «малювати», «барабанити», «танцювати», збігатися докупи й розбігатися, малювати різні фігури, «ловити й відпускати жучків» тощо.

 

Ігрова вправа «Звукові кришечки»

Мета: розвивати голос, звуковимову, дрібну моторику, координацію рухів і голосу, швидкість моторних реакцій.

Обладнання: паперові кружечки або пластмасові кришечки.

         Опис вправи: У дітей збіднений словниковий запас. Вивчати слова-вигуки потрібно для того, щоб розуміти емоційні ситуації, поліпшувати виразність мовлення.

Варіант 1. Діти сидять за столами. Перед кожним з них рядочком розкладені паперові кружечки або пластмасові кришечки. Діти мають доторкнутися до кожної кришечки кінчиком пальчика — натиснути, як на кнопочку, і вигукнути: «ой!», або «ай!», «ей!», «гей!», «гов!», «ох!», «ах!», «ех!». Усі «кнопочки» діти натискають одним пальчиком, наприклад великим. Коли натискають останню «кнопочку», повертаються у зворотньому напрямку, натискаючи на «кнопочки» іншим пальчиком. З кожним натисканням можна змінювати динаміку: посилювати чи послаблювати силу голосу.

Варіант 2. Можна працювати з різними звуками або складами.

Варіант 3. Можна працювати одночасно пальчиками обох рук і рухатися з середньої «кнопочки» в протилежні боки.

Варіант 4. Можна натискати «кнопочки» всіма пальцями підряд, як клавіші фортепіано.